breaking down

susah rasenye nk puaskn hati semua orang.

oh...aku n membe aku dak BC 2 da baik da.

dy just ckp...

"bile ko da ade dy, ko mcm tak hiraukn persahabatan la beb.."

"kitorang cm takot je... ye la ni kan first time ko ade bf, takot ko dibuai mimpi...khayal... pahtu nanti takot ko tak stadi semua..."

"lagi satu kitorang cm takot bile ko terluka, ko akan crk kawan2 ko gak"

terase tak tentu pasal.

then aku ckp je la... "tkkn korang tak faham, korang pn ade bf gak kan? kalo ko, bf ko satu kolej ngan ko, mesti ko pn selalu lepak ngan dy gak kn? susahla nk puaskn hati semua orang....kalo selalu lepak ngan kawan, bf kate kite da tak ambik berat psl dy, kalo lepak ngan bf, kwn kate kite da lupekn dorang bile ade bf... susah la nk puaskn hati semua orang... tp tu la, aku bukan nk jarakkn diri dari korang, tp... ntah la.. aku rase korang mcm tak faham ar..."

pahtu aku ckp lagi ngan dy "ko, kalo tak puas hati ngan aku, jgn ckp ngan die ni or die tu, tak puas hati ngan aku, ckp ngan aku, aku bukan susah pn, aku just nk tau ape salah aku, masalah, care nk selesaikn masalah tu, pahtu dah ar... tu je~"

byk jugak la aku membebel kat dy.

dy senyap je.

hahahahahahaha

atleast masalah settle!

n

haritu kitorang ade assignment fa5 tau, aku berusaha la soh membe aku yg len ajar aku,.. pahtu ade la yg aku tak buat, sebab membe aku tu pn tak tau...sebab bende tu negative goodwill..soo blur skeyt ar...then haritu aku ade tnye membe aku yg satu geng dgn aku ngan membe aku yg tak layan aku ni ala susahnye nk explain...pape la. pura2 phm je la. haha
then dy ckp bg jwpn aku kat membe aku yg merajuk ni, then nanti dy buat ape yg aku tak buat.

so itula yg terjadi. n assignment kitorang settle. aku rase aku mcm hero plak! I SAVED THE WORLD.

Comments

Popular Posts