I don't mean to pay attention to you!

I HATE FACEBOOK!

[tetibe plak]

ok i have no particular reason on why I HATE FACEBOOK...but let's just say I HATE IT.

***

sebenarnye aku nk ckp psl ketidak-puasan hati aku terhadap kawan2 aku yg da semakin melampaui batas!

aku tak tau la...nape dorang mcm poyo je depan aku.

dahla asek2 perli2 aku...psl...

i dont even kno why i thot of sharing all these to u...

forget it.

just wanna say, aku tak nk pay attention sgt kat korang yg mcm...dengki dgn aku [rase cm shallow lak ckp cmni]... tp bende ni cm selalu mengganggu hidup aku tau...
i mean c'mon be professional la, juz coz korang sakit hati aku asek dgn bf aku da kureng mase ngan korang, tetibe korang nk wat cm aku ni berdosa besar lak kat korang,
tetibe nk kate aku tak bg cooperation la kat company tu,
kate aku cm tak buat keja la
eh c'mon la, korang nye ketua tu yg ske buat kerja sendiri..
semua dy nk buat, tak reti nk delegate kerja...
pahtu bile dy da tak tau nk buat,
baru nk start slhkn aku sebab aku tak pnah tnye dy kne wat ape lak~

gile la ketua korang tu...

dahla aku mase tu nk wat kerja aku pn, dy marah kate semua kerja dy yg buat, aku tak yah wat pape..

what are u trying to prove??

gile ar.

aku pnye kerja, biarla aku buat, asal ko nk buat kn plak...sat lagi bile tak terdaye nk buat, kate aku lak tak wat keja...

saiko nk mampos.

eh, dulu aku tak pernah wat kerja, ko tak bising plak,
tp bile aku da ade bf, aku tak wat kerja, tetibe nk marah2...
sbnanye ko sakit hati psl aku tak wat kerja ke sbb aku da ade bf?
ko pn ade bf kan, takkn tak faham?

okla, sorila..kalo aku asek dgn dy je, da tak selalu hang out ngan korang,
ala..mase aku takde dy pn aku selalu lepak sendiri2 jgk,
bile mase nye yg korang slalu hang out ngan aku..

aku takde dy, aku buat hal aku sndiri gak...

selalu sgt ke aku berkepit ngan korang... kerja aku dulu asek dgr ko bebel psl hidup ko je...

skang ko sakit hati sebab ko da tak dapat bebel kat aku ke?

apsal tak bebel kat orang lain psl hidup ko tu?

kan ko ramai pengikut.. ape ko nk kesah psl aku...

dahla..umur ko setahun lagi tua dari aku...

ape2 tak puas hati kat aku, come straight to me..and shove it at my facela

jgnla kat blakang je hero, depan aku zero.

dlm fon ckp cm nk bunuh aku, dpn aku, dpn kwn2 len, bajet suci je senyum2~

aku tak faham ape masalah ko.

nk tunjuk aku jahat ke ape?

aku tak faham!!!

aku byk kali kate nk ckp ngan ko, ko buat dek je ngan aku,, kate "nanti la nanti la nantila"

ko pnye nanti tu cm takleh pakai tau tak.

dahla kawan baik ko tu asek perli aku...

ingat diri dy bagus sgt?!

pergi mati la weh.

mesti korang blakang aku ckp aku cm jakon baru 1st time dapat bf, so cm beruk asek layan bf je.. cm belangkas what-so-ever.

weh korang jgn melampau ar..aku wat jugak kerja aku kan!!!

aku tak datang meeting 2 kali je.. [2 pn sebab korang wat meeting pkul 5! pkul brape aku nk smpai umah kalo meeting asek habis pkul 6.30!! ] cmtu pn nk ckp aku selalu takde...

kepala nenek ko la!

tak puas hati ngan aku, ape kate ckp je dgn aku...

apsal nk kne ngumpat2 aku kat blakang dulu?

ko ingat ko tu bagus sgt ke?

ko ingat kawan2 sengumpat ngan ko tu tak ngumpat ko dari blakang?

sendiri mau ingat la!!!

BULLSHIT la korang sume ni..cm budak2 skolah...

aku tak faham nape aku amek kisah pn psl ni.

tp tula ade kaitan ngan hidup aku.

i was always there for the f company!

mase korang nk beli baju, aku ikot je korang kn..

mase meeting, aku datang, aku tunggu smpai habis meeting kn?

bile mase kne bagi idea, aku stated out opinion aku kn...

ape bende nye nk kate aku selalu takde?

ape bendenye nk kate aku tak wat kerja...?

ape bendenye nk ckp yg aku ni tak fokus bile da ade bf?

AKU BUAT KERJA LA SAIKO!!!!

IT'S EITHER KO TAK NAMPAK, OR KO BUAT2 TAK NMPK!!!

TAK PUAS HATI NGAN AKU, DATANG JUMPE AKU LA...
ASEK NGUMPAT AKU JE PE CITE...

PENGECUT.

BELAKANG JE TEREL NK MENGATE AKU..

DEPAN AKU SEMUA BAJET CM INNOCENT, SUCI MURNI..BAIK JE...

MCM....NO COMMENT.

listen to me, like me...respect me... don't like me, get the F out of my life.

Comments

Popular Posts