stupid facebook!

fuck you facebook, fuck you!!!

[oh mentang2 da habis puase, setan da ade blk bg semangat nk mencarut..ske hati je...gne bahasa kesat]

but seriously, FUCK YOU FACEBOOK! FUCK YOU! FUCK YOU VERY6 MUCH!!!!!

ok, aku yg patut curse diri aku sebenarnye, pada suatu hari, aku berchatting ngan kawan baik ku ketika skolah di fb, tidak ku sedar, fb kwn aku itu, da terkena virus.. so mase chating2 tu,
ade byk kali keluar link,
dgn gaye prasan bagus, aku tekan lah link tu,
setelah itu,
link tu berkate kalo nk tgk vid tu, kne download flash player 10
walaupn aku tau aku da lame ade flash player 10,
aku tak tau nape...
aku tetap tekan bende tu
n aku download
n aku run bnde tu
n suddenly,
poof it became coco krunch!!!

no.

it was a fucking virus.. [look what you've done to me satan, i guess it's true isn't it, ur kebaikn is u never give up...]

it was a FUCKING VIRUS!

sejak download itu berlaku.. google chrome aku takleh pakai

bukak fb 1-2 saat je, then dy tutup, n kate "ops, crash... restart google chrome?"

restart lagi, restore, dy jd cm tadi blk

aku da cube delete ni delete tu, cache la... cookies la...

then uninstall google chrome

pahtu install blk,

semua tak jadi! semua tak jadi!

='((

I AM SOOOOOOO .....

whatever...

harini aku bukak fb gne mozilla lagi best, bleh bukak, tp takleh komen status, pic or pape..
bleh anta msg, bleh chat..
tp mase chat nanti link tu kuar byk kali...

pahtu, nk post status boleh, tp nanti bende lain yg kuar bile da publish..

yg keluar link bangang tu!

aku tensyen.. &

aku tangent seperti buat add maths!

waaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!

mungkin ade hikmahnye atas kebodohan aku ni sendiri..

harap aku akan belajar dari kesilapan ini...

aku asek men fb je agaknye..

kne tulis blog plak.. [psycho]

dah la!

aku dah tak tahan lagi dgn semua ini!

[tetibe jadi drama queeeeen]

aku nk crite psl raya lak di post akan dtg, so tunggu sampai aku dah selamat dikebumikn[??]

ok quick teaser

"sepanjang sehari [gile], oklah, 1 setengah hari...aku berada di ipoh, menyambut hari raya..... hati aku asek sebak je... asek rase sedih tak menentu... adekah ini kerana aku sudah insaf? atau aku masih teringatkn kisah lalu... teringatkn raya 2008? teringtkn... semester 1 2008/2009?
teringat open house rumah azwa and rumah melor dulu?
ape connection semua ini???? bukan aku da lupekan ke semua itu?
hahaha 'for me to know, for you to find out,' "

teaser yg ntah pape..

tgk la kalo aku nk tulis pasal hari 1st raya aku...

[teruknye perangai]

'til then,

i'll keep it safe & sound.

Comments

Popular Posts