positive day.



so today, aku cube befikir positif. aku cakap kat diri aku "tak kira ape jadi, aku kene cube think positive" n stop complaining...look for sunshines in every dark clouds...

example gambar di bawah ni~

mwahahahaha....so pagi2 dekat kolej aku just tersenyum....mmg best bile berfikir positif..sume bende jadi positif..aku minum milo je pagi tadi..pahtu aku baru teringat aku tak bwk pensel box
memula rase cm nk maki diri sendiri~ skali teringat nk fikir positif...so aku senyap n kate "atleast aku ley beli pen baru..hehe"

n aku pn pergi ke kooperasi.
pahtu ternmpk syed n apiz...
lepak ngan dorang. klaka plak topik kitorng kali ni...ade ke patut ckp psl pakai pencuci muke ape ar..shampoo...sume ar...pahtu syed cite pasal dy suke tgk budak2 yg bemesra ngan bpk dorng mase dy keje jadi cashier haritu, aku pn terhibur je dgar cite dy~

yg ke 2 aku pikir positif ialah pasal grad.
membe2 aku kate, kitorng grad mac 2012
knape? sebab kitorng habis april 2011. kolej tu buat grad2 setahun sekali je...iaitu pada bulan mac....
memula rase bengang, pahtu aku fikir positif dgn berkate "takpe...nanti dapat ar kite kuruskn badan, g spa cantikkn muke..pahtu bile grad nanti..kita cantik je..kurus...hahaha"

hmmm helps a lot. aku tros rase mcm tak sakit hati...n felt relaxed gila!

hahahahahahahahahahaha rase cm ntah..tak yah fikir da~ hahaha








hehehehehe tu je la yg aku nk kongsikn harini.... when u think positive~ u feel positive!!!



selain dari solat 5 waktu sehari semalam..bende2 ni pn penting jugak! try it guys! hehehe u'll love how it makes u feel!

Comments

Popular Posts