1st jamming session ever

hahahaha tak sia2 aku rase gembira harini...

tadi, lepas adik aku g kelas drum dy, ktorng g jam kat studio atas 7-11 yg dkat ngan petronas tu...best gile...1jam-RM30...

aku men gitar, adik aku men drum, bpk aku men bass..

basssss gile!!! hahaha

mcm2 lagu kitorng men..skejap lagu when u believe tu, sekejap lagu brick by boring brick...nobody's home...i dont love u...heaven help us...the kill....ape ntah lagi..oh mase nak last tu, kitorng men lagu aku..3 lagu... stupid feelings, take it all back n gimme the reason

gimme the reason...3x men...

bapak aku ckp aku men tak dengar sgt...tp bergaye gile.. bangge aku...
kate aku men natural la... pahtu dy ade kate aku nyanyi sumbang [kadang2], whatever la... tp aku ske gitar aku men mase lagu brick by boring brick..sedap gileee...[puji diri sendiri] [tp bpk aku pn kate aku men gitar sedap..cume volume slow...volume 3 je..bass ngan drum kkuat..gitar je pelan]


hahaha pahtu mcm2 lagi ar

kat umah tadi mase kat dapur bpk aku ckp "kakak, kakak da bley jadi penyanyi ngan gitaris!"

maken kembang aku mendengar kate2 bpk aku tu tadi... tersenyum riang je...

gitar n bass td tu..jename ibanez..best ar..gitar wane hitam, bass wane merah.. drum tak tau lak jename ape..

tapi ade satu je masalah, gitar tu berat..saket bahu aku...pahtu cover2 tunduk2 sket..pahtu angkat blk gitar kat atas...[orng len ingat aku wat gaye2 padahal saket bahu]

hahaha tp tadi aku ade ar gak wat bend lyn-z isteri gerard way tu... basist mindless self indulgence [mase bpk aku tak nmpk][adik aku je prasan]

pahtu aku cm..ntah berangan kat konsert aku ar, pure2 ade crowd, tgk sane, tgk sini..pahtu nek atas pentas blk men facing drummer...haha..poyo gile..tp best la...

nasihat bpk aku "weh, ko cube men 1 lagu..biar habis ar.."

hahahaha baiklah, baiklah...

nanti kalo kite jam lagi, aku men 1 lagu btol2..n sampai habis... kalau kite akan g jam lagi la..

pahtu mase kat umah tadi,[mase baru blk] "td tu baru btol 'the zubiras' hahaha"

aku ngan adik aku pn, pandang sesame sendiri n berkate 'a'ah' n gelak2....

riang ria d hari sabtu nmpknye kitorng ni...

oh esok concert adik aku..actually ktorng g jam pn sebab nk dy praktis lagu 'when u believe' tetibe jadi len plak..tp tadi adik aku men drum best gile!! aku cm "wah adik aku smakin hebat!!"
bpk aku men bass..jgn ckp ar, aku ngan adik jeles serte bengang je tengok dy..sume instrumen dy tau men!! geram2

hahaha takpe2 nanti kite soh dy aja...

adik aku tgh nervous tp excited tu... da tido da pn...awal gile tido..slalu pkul 1 baru tido..harini pkul 10 da lelap...huhu..mesti dy bedebar2...

dy kne men drum lagu 'when u believe' & 'hero'..

i wish u all the best adik!! eei rugi kalu tak dapat tgkp vid dy men esok..harap2 ar hp kamera dy berfungsi....

tadi da bli skirt ala2 "tutu" dy tu..habis hati dy! gembira gile.. dy nk pakai ngan jaket mcr tu.. da cam gothic lak aku tgk adik aku tu... gothic lolita!!! hehehehe pahtu dy nk pakai kasut high cut jenes2 converse tu...aku harap tu formal..sebab joanne selaku org kuat pianoforte[tmpt dy blaja men drum] soh dy pakai pakaian formal... "do u have a black dress, if not just wear something formal..." n nope she didn't mention black... but..let's just say every formal clothes are black~ so bende tu cam naturally come to mind...formality is the blackness of the black.. hahaha mepek plak....

aku doakn kejayaan adik aku ntok kick ass kat konsert tu esok..

n ade lagi satu yg aku fear esk...

result ntok sem4 kuar! hampeh tol!!

tapi, nasib baik aku da tukar password kat iic nye website..kalu tak sume orng nyebok nk tgk! lagi2 ajwa!!! huh~

esok, aku la orng pertame dan terakhir yg akan saksikan result aku! orng len tak ley~ aku sorng je ley tgk.. kalo trok sgt...jgn harap aku nk letak kat sini..hahaha buat malu je!!!

aku harap2 band yg aku nk tubuhkn tu... akan btol2 jadi kenyataan!!! aku mengharap2kn sgt!!!

doakan kejayaan kami, dunia!!!

love u all~



Comments

Popular Posts