don't drag me to hell, take me to heaven



don't drag me to hell, take me to heaven
Category: Life
tau tak skang ni, cne rupe hidup aku?? sume cmni...

aku seumpama patung ni...terbaring n da tak sure nk watpe...[padahal patung tu org..yg bername avril lavigne...erk that's the point...haahaha]
[cm patung la avril ni] and aku juge umpame
patung yg bg cahaye kat org...tp diri die sndiri pn tak dpt chaye tu...






so live ur life











yeah....

mase umur aku 7tahun...aku ade terperasan 1 buku yg aku tulis...'saya ingin menjadi doctor....'

pahtu tak jadi2 pn...amek kos pn...kos len da skang ni.. tak dapat den nk nolong..

n aku tak tau nape aku ni tak abes2 tringtkn mase lampau je...stress ar...

patutnye lupekan jela kan mase lampau yg tak bape bez tu...

tp aku tak tau cne nk lupekan n just truskn idop...susahhhhhh...





n knape dari tadi aku tak abes2 letak gmba avril??




ske ati ar...blog aku!


haha cm org gile je aku ni...

pada umur 12 tahun all i eva wanted to be was...guess who....










sbb?
1.


die men guitar..1st artis pompuan yg aku knal men guitar

2.


sbb dy cm ni cm gile2


3.
sbb dulu die memaparkn imej ROCK, nakal n manje kot..











whateva ar.... yg pntg aku jd tkejut sbb dr rock tetibe jadi girly n wat lagu cm lagu kanak2 [girlfriend]



benci,benci,benci....ni sume sbb dy da besar n sbb dy da kawen ngan deryck whibley











huh- pahtu jadi avril whibley yg ayu

pahtu aku jd gile...sbb aku tak tau nk wtpe da

aku da benci avril lavigne sbb dy da brubah jd dewase

n aku tau aku takkn jadi dewase

sbb aku tak ske commitment

so aku tak nk pkr cne aku da bsar nanti

keje ape ke

dpt somi ke tak ke

aku btol2 rase hilang arah sbb aku takde idea ape aku nk wat bile aku da kuar dr kolej ni nanti

aku nk staat watpe

takkn nk tiru pattern life avril gak..

tu namenye patung

atau takkn seumor hidop aku nk jadi shadow avril lavigne??

aku nk idola baru

tp aku tak ssanggup tgk idola baru aku berubah cm avril jgk..

so memeningkn....

waaaaaaa

susahnye nk jadi sarah nor...

susah gile

don't drag me to hell

take me to heaven.

Comments

Popular Posts