*smh*

if i dunno better, i'll say there's something wrong with my brain... hahaha

sejak bebrape hari ni, aku asek ade masalah je dgn kwn2~~

baru2 ni dgn kwn lame.

aku masih pissed off dgn dy sebenarnye.

peristiwe fm2 tak pnah aku lupe.

aku berubah dari lembut ke kasar pn sebab dy.

tp tu snanye salah aku la..sape soh aku lembik sgt, kerje nk please orang je.. nk ade bestfriend la berbagai...

tp

aku berubah sebab dia.

aku pkr kalo aku berubah, dy akan suke kwn ngan aku,

aku fikir dia akan jadi bff aku...

tp...

aku bodoh la.

aku bodoh sebab nak jadi mcm dia!

bodoh sebab aku sggp hilang personality sendiri sebab dia!

senang crite aku mmg pandai! [kata lwn]

hurgh!

questions : 1. kenapa aku nak sgt ade kwn baik?
2. kenapa aku sanggup buang diri aku demi nk dapat kawan baik?
3. kenapa aku complain psl past aku.. benda da lepas kan... apsal aku nk fikir lagi?

answers : 1. cuz i used to be a loner. and i hate being alone.
2. cuz I like to depend on someone else...like depending on them to be happy.
3. cuz I can't let go.

p/s : smh stands for shake my head.

Comments

  1. sara , ak xtau seswai ke jadi kawan baik ko ? hehe . ak ni bkn kawan baik ko ke?

    ReplyDelete
  2. ofcoz ko kwn baik aku... hahahhaa pe la ko ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts