Yuna dapat pergi LA?!


you heard it right from me guys..td baru lepas tgk ntah ape kejadah show ntah kat tv3 tadi..rasenye psl AJL kot..dorng interview Yuna tadi..pahtu Yuna ckp ar dy akan g LA..sebab ade rekod company nk sign dy..tak silap, aku dengar dy kate bawah label POP INDIE.. aku tak pernah dgr pn label tu..tapi takpela..nanti aku google...haha


cek ar kalu tak caye..cuma dia tak bagitau details ar...

tp serius, aku baru dengar tadi dari tv...

bile aku dengar je..aku tros menjauhkan diri dari tv..dan jadi gile..rase cm nk panggil sme band mate aku n praktis dengan dorang skarang gak....
pahtu mak aku kate aku poyo.. sabar je la


aku rasa macam
"tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...yuna....jangan....aku jeles gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Yuna is so freaking lucky!!!"

hey? kenapa aku perlu merasa jeles?

daripada aku rasa jeles, lebih baik aku ambik benda ni sebagai satu inspirasi untuk aku berjuang habis2an untuk masuk dlm industri muzik...skarang aku bagi laluan kepada drummer n gitarist aku berusaha memantapkn permainan mereka dulu, n aku pn berusaha menghebatkn vokal...bila tiba masanya nanti untuk beraksi..band kitorang tu nanti pasti akan muncul [sakai gila ayat] hahaha

thanx Yuna, this really get me somewhere....



gitar dia semua cantik2 jeles btol aku rase!!! ish3~~

doakan la kejayaan aku ek kawan2..sokongan anda amatla diperlukan!!!! hehe

Comments

  1. letz do it..............


    letz go to LA!!hahahaahhah

    honestly yuna is ssssssssooooooooooooo effing lucky!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. yeah i know~~ i wanna kill her in her sleep~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts