seeing

pagi2 mase datang kolej, ni la yg aku nmpk.... tak menarik pandangan kat surau~

orang tidur..

dlm shelf pn telekung beselerak..

orang sembahyang dhuha..

ni pn bersepah gak...


pahtu bile pergi library... ni plak yg aku nmpk...

aku pnye buku je.
n pndangan dari dlm bilik discussion room...

gaye2 orang2 kat library~~

ntah sape yg tgkp gmba ni~ da ar mke aku tgh sakai gile time ni~


`
mase ni semua orang tgh semangat belaja~ tak ingat plak subjek ape~


ni aku ngan isti blaja macroeconomy kot~


time ni, menceroboh fon azwa..


n mase ni apiz berangan! caught on camera! hahahaha

last but not least...mke yg leh wat aku stress mase aku nk stadi kat kolej..


pressure gile oh bile tgk dy gile semangat belaja! ish3

n gmba di bwh ni selalu aku nmpk setiap kali dlm kelas madam Safwati...




n setiap kali aku tunggu nk tunggu bas..ni la pemandangan aku hari2~~

Comments

Popular Posts