diary hari raya 2009

hari raye ni gile best ar!!! paling meriah skali...rase terharu n gumbira sbb membe2 dtg raye rumah...
diary hari raye~

20/09/09

raye pertame kat rumah nenek seremban...
mlm raye tu agak gile ar jugak...sbb kemas rumah nenek....pkul 12 mlm tak siap2 lagi rumah....pku
l 1 aku ngantok sngat aku tido je trus....mak,
bpk aku yg berusehe keras tido smpai pkul 4pg...agak ganaz disitu~ hahaha

tp bebaloi ar dorng tido lambat..sbb keesoknnye aku tgk
rumah tu meriah gile...cantek je...hahaha
sehari sblum raye aku ngan adik tlng ma
mi ngan nenek wat rendang.... aku tukang salin resipi je..n tolong2 basuh pinggan...adek aku wat kerisik...
cantek kerisik dy~ huhu hebat gile... pahtu adek aku
terc
ampurkn kerisik ngan serai&lengkuas..ceht...patutn
ye kerisik masuk last....cmtu ar...[pale peneng, takde mood nk cite~ hehe]
walaupn tersalah masuk....rendang tu tetap sedap....extra sed
ap!! huhu

ok aku da lupe ape yg
terjadi pade hari raye pertame..tp bile aku da ingat nanti aku tulis balik... hehehe tapi mmg raye ni plng BEST!!


raye ke 2 maseh kat seremban
raye ke 3 kat umah makcik kat taman megah

raye ke 4 g ipoh, blk hariii

agak penat..............

raye ke 5 kat umah je~

raye ke 6 raye umah auntie kat sg besi pahtu membe2,jila,mia,pijal,aki n jep dtg umah.. bagi dorng makan makaroni je~

raye ke7 blisssss i even got a couple of pics...memule raye rumah sape ntah kat pga..pahtu
rumah mai..pahtu rumah erggh aku tak ingat yg aku tau ade 6-7 umah kitorng g raye!!
gamba aku ngan zoo plng ramai view kat ms..[pdhl 18 je] dibandingkn dgn yg len~ byk la gak~ zoo letak gmba tu sbg
profile pic dy kat ms..tp lps mia komen gmba tu, dy tros tuka gmba len jd profile pic dy..nmpk sgt nk wat mia jeles je~ poyo~

tak kisah la... pahtu raye ke 8 aku tak ingat lak ape yg terjadi..ape ek yg terjadi?? rase cm best, tp tak ingat~

hmm jap2 nk pkr
oww apiz dtg umah aku...huhu mak aku masak mi je~ apiz tau oh tu bau mi..dy cm 'aku rase msti mak ko mask mee..' phtu tgk2 mmg btol pahtu aku ckp ar..'pakar ko apiz'
pahtu dy kate 'bese ar..da bape umah aku g;..haha'

dy bwk kakak dy skali..dy kate ar dy ajak kann n nab..tp 2-2 tak dapat ikot~

baru2 ni lak...031009
g raye ngan kru..dorng wat open house kat time square dpn kfc...yg bestnye aku dpt tgkp gmba ngan yusry..da lame tak jumpe dy! haha




for more pic, check out at my facebook..sarah nor zubira[sno.neslo@gmail.com]..n my myspace undiscovered_land@yahoo.com...add me! haha [ntah sape la yg nk bace blog aku..it's so infamous] haha




Comments

Popular Posts